Midgardsormen
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.

Om deg selv (?)

2 posters

Go down

Om deg selv (?) Empty Om deg selv (?)

Poste by Sjeiken Tor Aug 06, 2015 12:03 pm

Hei alle sammen! her kan du poste litt om deg selv! fortell litt om hobbyer, jobb/skole og korleis du er Smile (dette er bare for de som føler seg komfortabel, ingen som må gjøre dette om dei ikkje vil!!) personlig så er eg veldig glad i å høre om andre, og korleis dei er utenom på pcen Smile #Fiire jocolor jocolor
Sjeiken
Sjeiken

Antall Innlegg : 30
Join date : 04.07.2015
Age : 27
Bosted : Førde

Til Toppen Go down

Om deg selv (?) Empty Re: Om deg selv (?)

Poste by Sjeiken Tor Aug 06, 2015 12:23 pm

siden eg lagde tråden kan eg vel begynne? Very Happy

Eg er då 18 år, kommer frå sandnes (utenfor stavanger) og flytta opp til lille førde i sogn og fjordane når eg var rundt 6 år. Skriver so mykje nynorsk som mulig so prøv å vere positiv til det  What a Face   Har spilt gitar (for det meste akustisk) i 6 år no, har desverre aldri vore noke glad i sport, sto på ski om vinteren før men blei for mykje personskade av den aktiviteten xD. Men er veldig glad i skogsarbeid og snekring (går byggfag vgs). Er veldig sosial av meg (litt for glad i fest og fanteri hehe...) Om deg selv (?) 155otop (ja, fylla har skylda), utenom fest og sjenerelt å vere sosial på fritida så jobber eg deltidsjobb på en bensinstasjon (siden eg er student). det var då litt om meg, tar ikkje meg sjølv høgtidelig så om du lurer på noke er det berre å spør! lol! #fiire
Sjeiken
Sjeiken

Antall Innlegg : 30
Join date : 04.07.2015
Age : 27
Bosted : Førde

Til Toppen Go down

Om deg selv (?) Empty Re: Om deg selv (?)

Poste by Sogn Lør Okt 24, 2015 12:36 pm

22 år gammel.
Er ifra en liten plass innerst i en tarm av Sognefjorden, Vik!
Bor for tiden i Førde der jeg studerer automasjonsingeniør og jobber ved siden av.
Veldig glad i fysisk aktivitet; trening, fjellturer, løping.
Sogn
Sogn
Admin

Antall Innlegg : 30
Join date : 01.07.2015
Age : 30
Bosted : Vik/Førde

Til Toppen Go down

Om deg selv (?) Empty Re: Om deg selv (?)

Poste by Sponsored content


Sponsored content


Til Toppen Go down

Til Toppen


 
Permissions in this forum:
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet